Kampánytervezés (KommMédia) (2020-21-I kedd 12:15-15:45)
Kampánytervezés (KommMédia)
A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.
2020-21-I Kommunikációs kampánytervezés
A kurzus bemutatja a kommunikációs projektek szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. A tárgy kiemelt célja a kommunikációs munka, a különböző kommunikációs megnyilvánulások, eszközök, módszerek egységes szemléletének kialakítása, valamint a korábban tanult elméleti eszközök és gyakorlati módszerek integrációja. A résztvevők önállóan, a megadott szempontok szerint, részletes projektdokumentációt készítenek a félév során. Kapnak egy kommunikációs feladatot, és elkészítik a feladat kommunikációs projektjének részletes tervét, el kell végezni továbbá a projekttervet megalapozó kutatásokat (Kutatás1.-2.).
A kurzuson a projekt legfontosabb elemeit részletesen megbeszéljük.
A tananyagot és a részletes követelményeket lásd a kurzus Moodle-oldalán: https://edu.gtk.bme.hu/