
Kampánytervezés (KommMédia)
A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.
2017-18-I Kommunikációs kampánytervezés
A Sillabuszban
A Sillabuszban
Upgrade#1: Az órák 8.30-kor keződnek, Ceteris paribus.
Upgrade#2: Egyeztetett komm, projekt beosztást feltettem (xls).
Upgrade#3: Tejeskörű hallgatói infó tábla feltöltve - tárgyfelvételi, óralátogatási, ZH eredményekkel! Kérem átnézni, ellenőrizni!
Pót ZH Tipp: (1) a kiadott anyag szerkezetét (tartalomjegyzékét) nézzétek át, majd amikor ez megvan (2) erre építsétek rá az egyébként meglévő tudást! Jó felkészülést kívánok!
Upgrade#4: Akik nem írnak pót ZH-t, azok 9 órára jöjjenek 09.27-én.
Upgrade#5:
1. xls-ben a bíráló - bírálandó párok
2. határidő_1: dec 4, 24 óra - projekt prezi nekem (Norbi) és a bírálónak
3. határidő_2: dec 6. reggel 8.30: prezik és bírálat prezik (az órán) - sorrend: mark.hu1 majd, 2, irodalmi kávéház, szépségszalon, mastercard
4. határidő_3: dec 8. reggel 8.00: végleges bírálat prezik: nekem (Norbi) és a bíráltaknak
5. határidő_4: dec 15. 24 óra: projekt dokumentáció nekem (Norbi)
Jó munkát & felkészülést kívánok Nektek!
N.